Πολιτική προστασίας προσωπικών δεδομένων
Πολιτική Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων
Τα προσωπικά σου δεδομένα είναι προστατευμένα
Στην HD Insurance PLC (“Hellas Direct”) δίνουμε ιδιαίτερη έμφαση στη διαφύλαξη προσωπικών δεδομένων και την ιδιωτικότητα. Συμμορφωνόμαστε με τη σχετική νομοθεσία, συμπεριλαμβανομένου και του Κανονισμού (ΕΕ) 2016/679 για την Προστασία Δεδομένων (GDPR) που ισχύει από τις 25 Μαΐου 2018 και αφορά στην προστασία όλων των προσωπικών δεδομένων που έχουμε στην κατοχή μας.
Η Hellas Direct είναι συνδεδεμένη εταιρεία με την HD 360 Limited (‘’HD 360’’).
Η HD 360 είναι θυγατρική εταιρεία του ομίλου της Hellas Direct και μέσω αυτής παρέχονται διάφορες υπηρεσίες και προϊόντα πέραν των ασφαλιστικών προϊόντων που παρέχει η Hellas Direct (όπως για παράδειγμα οι υπηρεσίες μέσω του Wallet+, όπως αυτές αναφέρονται αναλυτικότερα πιο κάτω). Τόσο η Hellas Direct όσο και η HD 360, είναι εγγεγραμμένες σύμφωνα με τους νόμους της Κυπριακής Δημοκρατίας και με εγγεγραμμένο γραφείο στην οδό Δασουπόλεως 8, Στρόβολος, 2015 στη Λευκωσία και δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα μέσω υποκαταστήματος με έδρα στο Δήμο Αμαρουσίου, επί της οδού Σορού 18, 151 25, στην Αθήνα.
Τι είναι τα δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα;
Είναι κάθε στοιχείο ή πληροφορία που μπορεί να προσδιορίσει την ταυτότητα ή τα στοιχεία επικοινωνίας ενός ατόμου. Περιλαμβάνονται και οι περιπτώσεις όπου η ταυτότητα κάποιου προσδιορίζεται έμμεσα, με αναφορά δηλαδή σε κάποιο στοιχείο ή παράγοντα που παραπέμπει στη σωματική, φυσιολογική, γενετική, ψυχολογική, οικονομική, πολιτιστική ή κοινωνική ταυτότητα του ατόμου αυτού.
Με την Πολιτική Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων θέλουμε να σε ενημερώσουμε αναλυτικά για οτιδήποτε αφορά στα προσωπικά δεδομένα σου και στην Hellas Direct. Εάν όμως έχεις οποιαδήποτε απορία, θα χαρούμε να σε εξυπηρετήσουμε και να απαντήσουμε σε οποιοδήποτε ερώτημά σου.
Ποιες κατηγορίες προσωπικών δεδομένων χρησιμοποιούμε;
Οι βασικές κατηγορίες προσωπικών δεδομένων που χρησιμοποιούμε είναι οι εξής:
Δεδομένα για την ταυτοποίησή σου
Ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε δεδομένα όπως το όνομά σου, το επώνυμό σου, τον αριθμό ταυτότητας ή διαβατηρίου, το τηλέφωνό σου, την ημερομηνία γέννησής σου, το email σου, τη διεύθυνσή σου, τον ΑΦΜ σου, για την ταυτοποίησή σου.
Τα παραπάνω δεδομένα μπορούν επίσης να χρησιμοποιηθούν για (i) σκοπούς επικοινωνίας - για να μπορέσουμε να επικοινωνήσουμε μαζί σου για οποιονδήποτε από τους λόγους που αναφέρονται στην πολιτική Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων αλλά και στο ασφαλιστήριο συμβόλαιό σου, (ii) να υπολογίσουμε το κόστος ασφάλισης για την ασφαλιστική κάλυψη που σε ενδιαφέρει, (iii) να διαπραγματευτούμε την αποζημίωσή σου με μία άλλη ασφαλιστική εταιρία, εκ μέρους σου, καθώς και για (iv) τις υπόλοιπες διαδικασίες αποζημίωσης, σύμφωνα πάντα με αυτά που προβλέπει η νομοθεσία σε περίπτωση που προχωρήσεις .
Για την αξιολόγηση μιας αίτησης για αποζημίωση, ενδέχεται να υποβληθούν σε επεξεργασία επιπλέον κατηγορίες προσωπικών δεδομένων, όπως για παράδειγμα, φωτογραφικό υλικό ή ευαίσθητα δεδομένα σχετικά με την κατάσταση της υγείας σου, ιατρικές αναφορές και το ιατρικό σου ιστορικό.
Στοιχεία τράπεζας
Ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε τα στοιχεία της τράπεζάς σου ή τα στοιχεία της κάρτας σου και στοιχεία χρέωσης για να διεκπεραιώσουμε την πληρωμή σου, όταν για παράδειγμα αγοράζεις ασφαλιστήριο συμβόλαιο από εμάς ή όταν θέλουμε να πραγματοποιήσουμε μια πληρωμή για να σε αποζημιώσουμε.
Δεδομένα περιήγησης στο Διαδίκτυο
Θα επεξεργαστούμε, επίσης, τα δεδομένα περιήγησής σου στο site μας. Για παράδειγμα, θα χρησιμοποιήσουμε τη διεύθυνση IP σου και θα τοποθετήσουμε Cookies στο πρόγραμμα περιήγησής σου, για τη σωστή λειτουργία του site μας και την καλύτερη εξυπηρέτησή σου σε αυτό. Περισσότερες πληροφορίες μπορείς να βρεις στην πολιτική μας για τη διαχείριση των Cookies .
Προσωπικά δεδομένα ανηλίκων
Δε θα ζητήσουμε ούτε θα επεξεργαστούμε δεδομένα ανηλίκων, εκτός κι αν είναι απαραίτητο να το κάνουμε. Για παράδειγμα, αν αξιολογούμε ένα αίτημα αποζημίωσης μετά από ατύχημα στο οποίο εμπλέκονται ανήλικοι, θα πρέπει να επεξεργαστούμε και τα δεδομένα τους στο πλαίσιο εξέτασης της ζημιάς και αξιολόγησης της αποζημίωσης. Αυτό γίνεται πάντα με τη συγκατάθεση του γονέα ή του νόμιμου κηδεμόνα του ανηλίκου και πάντα σύμφωνα με τις διατάξεις του GDPR.
Ο ιστότοπός μας δεν απευθύνεται σε ανηλίκους και δεν πρέπει να χρησιμοποιείται από ανηλίκους.
Πώς συλλέγουμε προσωπικά δεδομένα;
Πελάτες που παίρνουν προσφορά
Για να πάρεις προσφορά για ασφάλεια από την Hellas Direct, πρέπει να μας δώσεις κάποιες πληροφορίες που ανήκουν στην απλή κατηγορία προσωπικών δεδομένων, όπως το όνομα, τη διεύθυνση και τα στοιχεία επικοινωνίας σου. Σου ζητάμε μόνο τα δεδομένα που είναι απολύτως απαραίτητα. Χωρίς αυτά, δεν μπορούμε να υπολογίσουμε σωστά μία τιμή.
Συμπληρώνοντας τα παραπάνω πεδία στη διαδικασία προσφοράς και κοινοποιώντας, με τη συγκατάθεσή σου, τα προσωπικά σου δεδομένα σε εμάς, αποδέχεσαι την επεξεργασία των προσωπικών σου δεδομένων από την Hellas Direct. Επιπλέον, αποδέχεσαι ότι θα σου στείλουμε την προσφορά σου στο email που μας έχεις δώσει. Συνολικά, θα λάβεις τρία (3) emails υπενθύμισης της προσφοράς σου.
Πελάτες που αγοράζουν ασφάλεια
Όταν αποφασίσεις να αγοράσεις ασφάλεια από εμάς, για να μπορέσουμε να σου παρέχουμε την ασφαλιστική κάλυψη που θέλεις, θα χρειαστούμε κι άλλα δεδομένα, από περισσότερες κατηγορίες.
Τα απαραίτητα προσωπικά δεδομένα που συλλέγουμε και επεξεργαζόμαστε είναι: όνομα, διεύθυνση, email, τηλέφωνο (σταθερό και κινητό), ΑΦΜ, καταγραφή κλήσεων και συλλογή γραπτών επικοινωνιών από και προς την Hellas Direct, αριθμός συμβολαίων, φωτογραφίες, αριθμός επισκέψεων στον ιστότοπο, στοιχεία λογαριασμού και άλλα οικονομικά στοιχεία.
Όταν είναι απαραίτητο, ενδέχεται να επεξεργαστούμε ιατρικά και νομικά στοιχεία. Αυτό το είδος προσωπικών δεδομένων θα ληφθεί επίσης κατά την ανανέωση ή την τροποποίηση της ασφάλισης σου ή όταν δηλώσεις ζημιά και κάνεις αίτηση για αποζημίωση, με βάση το ασφαλιστήριο συμβόλαιό σου.
Πελάτες που κάνουν αίτηση για χρηματοδότηση μέσω της HD 360 – Wallet+
Για να προχωρήσεις με αίτηση χρηματοδότησης μέσω της HD 360 (υπηρεσία Wallet+) για τους σκοπούς που αναφέρονται πιο κάτω, πρέπει να μας δώσεις κάποιες πληροφορίες που ανήκουν σε απλή κατηγορία προσωπικών δεδομένων, όπως το όνομα, τη διεύθυνση, τα στοιχεία επικοινωνίας σου και τα στοιχεία/χαρακτηριστικά του οχήματός σου. Σου ζητάμε μόνο τα δεδομένα που είναι απολύτως απαραίτητα. Χωρίς αυτά, δεν είναι εφικτό να μεταβείς στο ασφαλές περιβάλλον της τράπεζας και να λάβεις ολοκληρωμένη πρόταση χρηματοδότησης.
Η συλλογή των προσωπικών σου δεδομένων γίνεται για να διευκολύνει τη διαδικασία αίτησης χρηματοδότησης και να σε βοηθήσει στην υποβολή της αίτησής σου, αναλόγως της υπηρεσίας που σε ενδιαφέρει, για:
- Τέλη Κυκλοφορίας
- Σέρβις και Ελαστικά
- Επισκευές
- Εξασφάλιση δανείου (καταναλωτικής πίστης) από την Εθνική Τράπεζα της Ελλάδος, την Τράπεζα Πειραιώς και την TBI Bank – Branch Greece.
Συμπληρώνοντας τα παραπάνω πεδία στη διαδικασία της αίτησης χρηματοδότησης και κοινοποιώντας, με τη συγκατάθεσή σου, τα προσωπικά σου δεδομένα σε εμάς, αποδέχεσαι τη συλλογή και επεξεργασία των προσωπικών σου δεδομένων από την HD 360 και την Hellas Direct, αντιστοίχως.
H HD 360 ως μεσάζων με την Τράπεζα
Eπιπλέον, ενδέχεται να ενεργούμε και ως μεσάζοντες για την εξασφάλιση δανείου (καταναλωτικής πίστης). Μέσω της πρόσφατα αναπτυγμένης ιστοσελίδας/πλατφόρμας θα σε βοηθήσουμε στη διαδικασία υποβολής αίτησης για εξασφάλιση καταναλωτικού δανείου και τη μεταφορά του ποσού από την τράπεζα απευθείας στον έμπορο. Η υπηρεσία αυτή σου παρέχεται από την HD 360, μέσω του ελληνικού υποκαταστήματός μας.
Εάν σε ενδιαφέρει η εξασφάλιση δανείου με την πιο πάνω μέθοδο, θα σε κατευθύνουμε στις τράπεζες με τις οποίες συνεργαζόμαστε, και θα ειδοποιήσουμε μόνο την εν λόγω τράπεζα ότι έχουμε υποψήφιο πελάτη για συγκεκριμένο ποσό δανείου, χωρίς να αποκαλύψουμε οποιοδήποτε από τα προσωπικά σου στοιχεία, πέραν από το ονοματεπώνυμο και το email σε συγκεκριμένες περιπτώσεις. Η τράπεζα θα μας στείλει τον σύνδεσμο, στον οποίο θα έχεις πρόσβαση μόνο εσύ συμπληρώνοντας τα στοιχεία που απαιτεί η εκάστοτε τράπεζα, προκειμένου να συμπληρώσεις την αίτηση δανείου. Ο σύνδεσμος αυτός ανήκει στην τράπεζα και ως HD 360 δεν θα έχουμε πρόσβαση σε αυτό. Μόλις η τράπεζα αξιολογήσει την αίτηση δανείου, θα μας ενημερώσει ανώνυμα για τα αποτελέσματα.
Κατά την εκτέλεση της προαναφερθείσας υπηρεσίας, δεν θα μεταφέρουμε ούτε θα επεξεργαστούμε τα προσωπικά σου δεδομένα με οποιονδήποτε άλλο τρόπο, εκτός από τους σκοπούς που αναφέρονται πιο πάνω. Εάν θέλεις να μάθεις περισσότερα για τον τρόπο με τον οποίο η εκάστοτε τράπεζα συλλέγει ή/και επεξεργάζεται τα προσωπικά σου δεδομένα, παρακαλώ ανάτρεξε στην Πολιτική Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων της εν λόγω τράπεζας.
Άλλοι τρόποι με τους οποίους μπορούμε να αποκτήσουμε τα προσωπικά σου δεδομένα:
- όταν μας παρέχεις τις συγκεκριμένες πληροφορίες εσύ ο ίδιος / η ίδια – για παράδειγμα κατά τη διάρκεια τηλεφωνικής συνομιλίας μαζί μας
- όταν συλλέγουμε προσωπικά σου δεδομένα από πλατφόρμες με ελεύθερη πρόσβαση στο κοινό
- όταν αγοράζεις ασφάλεια από εμάς μέσω ενός από τους αξιόπιστους συνεργάτες μας ή από ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές
- όταν επεξεργαζόμαστε δεδομένα για την αξιολόγηση ζημιάς ή για την αίτηση αποζημίωσης, ενδέχεται να λάβουμε δεδομένα από αξιόπιστους συνεργάτες μας που μπορούν να κοστολογήσουν μία ζημιά, από εμπειρογνώμονες και συμβούλους
- μπορούμε επίσης να λάβουμε τα δεδομένα σου μέσα από προγράμματα πιστότητας πελατών (loyalty) και επιβράβευσης
- ενδέχεται επίσης να λάβουμε τα δεδομένα σου μέσω του gov.gr, εφόσον επιλέξεις να επαληθεύσεις τα δεδομένα σου χρησιμοποιώντας το gov.gr κατά τη σύναψη της ασφάλισής σου μαζί μας
Στόχος μας είναι να σου προσφέρουμε τις ασφαλιστικές καλύψεις που χρειάζεσαι και να αναβαθμίζουμε τις υπηρεσίες μας και γι’αυτόν ακριβώς τον σκοπό, είναι απολύτως απαραίτητη η συλλογή των παραπάνω προσωπικών δεδομένων.
Στο site μας χρησιμοποιούμε Cookies. Για να δεις την πολιτική μας για τη διαχείριση των Cookies, κάνε κλικ εδώ .
Πώς επεξεργαζόμαστε τα προσωπικά δεδομένα;
Προβαίνουμε αποκλειστικά σε σύννομη επεξεργασία προσωπικών δεδομένων. Θα επεξεργαστούμε τα προσωπικά σου δεδομένα μόνο σε περίπτωση που:
- έχεις συναινέσει στην επεξεργασία για έναν ή περισσότερους σκοπούς
- η επεξεργασία είναι απαραίτητη για την εκτέλεση σύμβασης της οποίας είσαι συμβαλλόμενο μέρος ή για να ληφθούν μέτρα κατόπιν αιτήματός σου πριν από τη σύναψη σύμβασης
- η επεξεργασία είναι απαραίτητη για να συμμορφωθούμε με έννομη υποχρέωση που μπορεί να έχουμε
- η επεξεργασία είναι απαραίτητη για τη διαφύλαξη ζωτικού συμφέροντός σου ή κάποιου άλλου
- η επεξεργασία είναι απαραίτητη για την εκπλήρωση καθήκοντος που εκτελείται προς το δημόσιο συμφέρον ή κατά την άσκηση δημόσιας εξουσίας που έχει ανατεθεί σε εμάς
- η επεξεργασία είναι απαραίτητη για σκοπούς των εννόμων συμφερόντων που επιδιώκουμε εμείς ή κάποιος τρίτος, εκτός εάν έναντι των συμφερόντων αυτών υπερισχύει το συμφέρον ή τα θεμελιώδη δικαιώματα και οι ελευθερίες σου που επιβάλλουν την προστασία των δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα.
Υπολογισμός προσφοράς / κόστος ασφάλισης
Για να μπορέσουμε είτε να σε ασφαλίσουμε είτε να υπολογίσουμε το κόστος της ασφάλισής σου, αξιολογούμε τα στοιχεία και τα προσωπικά δεδομένα που μας δίνεις. Τα εν λόγω στοιχεία και προσωπικά δεδομένα είναι απαραίτητα για να μπορέσουμε να προσδιορίσουμε τον ασφαλιστικό κίνδυνο που αναλαμβάνουμε και κατ’ επέκταση, να μπορέσουμε να υπολογίσουμε το κόστος αποτελεσματικά. Για παράδειγμα, για ασφάλιση κατοικίας, έχει σημασία να γνωρίζουμε τον τόπο κατοικίας σου γιατί σε κάποιες περιοχές ο κίνδυνος κλοπής είναι πιο αυξημένος από άλλες.
Παροχή Πληροφοριών προς δημόσιες αρχές
Επιπλέον, για την ασφάλιση αυτοκινήτου, θα ζητήσουμε τον ΑΦΜ σου για να ενημερώσουμε τις αρχές ότι το όχημά σου είναι ασφαλισμένο. Οι πληροφορίες που ζητάμε είναι απαραίτητες για τη σωστή εκτίμηση του ασφαλιστικού κινδύνου και για τον υπολογισμό ενός δίκαιου ασφαλίστρου που ανταποκρίνεται στις συγκεκριμένες ανάγκες σου.
Σκοποί επικοινωνίας
Χρειαζόμαστε επίσης τα προσωπικά στοιχεία σου για να μπορούμε να επικοινωνούμε μαζί σου όταν αυτό είναι απαραίτητο. Για παράδειγμα θα επικοινωνήσουμε μαζί σου για να σου υπενθυμίσουμε τη λήξη του συμβολαίου σου. Επιπλέον, σε περίπτωση που υποβάλεις κάποιο παράπονο ή αν δηλώσεις κάποια ζημιά, θα επικοινωνήσουμε μαζί σου ώστε να αποκτήσουμε όλη την πληροφορία που χρειαζόμαστε για να επεξεργαστούμε το παράπονό σου ή το αίτημά σου για αποζημίωση. Αφού πάρεις προσφορά από το site μας, θα σου στείλουμε έως τρία (3) emails για να σου υπενθυμίσουμε την προσφορά σου. Σε περίπτωση που έχεις αγοράσει συμβόλαιο από εμάς και δεν το ανανεώσεις, μπορούμε να επικοινωνήσουμε μαζί σου μέχρι και τους επόμενους 18 μήνες μετά την ημερομηνία λήξης του συμβολαίου σου. Σε περίπτωση που έκανες αίτηση για χρηματοδότηση, μπορούμε να επικοινωνήσουμε μαζί σου για τους επόμενους δεκαοκτώ (18) μήνες από την ημερομηνία της αίτησης για χρηματοδότηση.
Έννομα συμφέροντα
Περιπτώσεις διαχείρισης δεδομένων για σκοπούς νόμιμων συμφερόντων περιλαμβάνουν, αλλά δεν περιορίζονται σε, διαχείριση δεδομένων για την αντιμετώπιση και αποτροπή εγκληματικών ή εν γένει παράνομων και κακόβουλων προς την εταιρία μας ενεργειών. Για παράδειγμα, όταν έχουμε βάσιμες υποψίες ότι έχει γίνει απάτη σε κάποια δήλωση ζημιάς, μπορεί να επεξεργαστούμε προσωπικά δεδομένα για να εξετάσουμε την εγκυρότητα της συγκεκριμένης ζημιάς.
Marketing
Με τη ρητή συγκατάθεσή σου, θα χρησιμοποιήσουμε ορισμένα από τα στοιχεία σου και για σκοπούς marketing και έρευνας αγοράς. Θα χρησιμοποιήσουμε τα στοιχεία σου για να σου στείλουμε ενημερωτικό υλικό, πληροφορίες που πιστεύουμε ότι σε ενδιαφέρουν καθώς και προσφορές στα προγράμματα και προϊόντα μας. Σε κάθε επικοινωνία που θα λαμβάνεις (email / SMS), θα υπάρχει η επιλογή να διαγραφείς από τη λίστα επικοινωνιών μας, ώστε να μη λαμβάνεις αυτές τις ενημερώσεις, εφόσον αυτό θέλεις.
Remarketing
Με τη ρητή συγκατάθεσή σου, θα χρησιμοποιήσουμε ορισμένα από τα προσωπικά σου δεδομένα για σκοπούς remarketing, ώστε να εμφανίσουμε διαφημίσεις μας που σχετίζονται με τα ενδιαφέροντά σου, μέσω αξιόπιστων συνεργατών μας. Με αυτόν τον τρόπο ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε τα δεδομένα σου για να σου παρέχουμε στοχευμένες και εξατομικευμένες διαφημίσεις. Εάν έχεις αγοράσει ασφάλεια από εμάς, τα δεδομένα σου θα χρησιμοποιηθούν για σκοπούς remarketing για όσο διάστημα παραμείνεις πελάτης μας, καθώς και για τους επόμενους 18 μήνες μετά τη λήξη του ασφαλιστηρίου συμβολαίου σου. Εάν έχεις πάρει προσφορά από εμάς, χωρίς να έχεις προχωρήσει στην αγορά συμβολαίου, τα δεδομένα σου θα χρησιμοποιηθούν για σκοπούς remarketing για τους επόμενους εννέα 9 μήνες από την ημερομηνία που θα πάρεις την προσφορά. Εάν έχεις κάνει αίτηση για χρηματοδότηση, χωρίς να έχεις προχωρήσει την αίτησή σου, τα δεδομένα σου θα χρησιμοποιηθούν για σκοπούς remarketing για τους επόμενους δεκαοκτώ (18) μήνες από την ημερομηνία που θα κάνεις την αίτηση για χρηματοδότηση.
Τι θα κάνουμε εάν μας δώσεις ψευδή στοιχεία;
Σε περίπτωση που μας δώσεις ανακριβή, ελλιπή ή ακόμη και ψευδή στοιχεία, είναι πιθανό να ακυρώσουμε, να καταγγείλουμε το συμβόλαιό σου ή να μην προχωρήσουμε στην ανανέωσή του.
Πόσο καιρό θα κρατήσουμε τα προσωπικά δεδομένα σου;
Θα διατηρήσουμε και θα επεξεργαστούμε τα προσωπικά δεδομένα σου για το χρονικό διάστημα που είναι απαραίτητο για την επίτευξη του στόχου για τον οποίο μας προσκόμισες αρχικά τα εν λόγω δεδομένα.
Πελάτες που παίρνουν προσφορά
Σε περίπτωση που πάρεις προσφορά από εμάς, θα επεξεργαστούμε τα στοιχεία σου για να υπολογίσουμε την προσφορά σου. Εάν δεν αγοράσεις συμβόλαιο σε εμάς, θα τα κρατήσουμε για διάστημα δεκαοκτώ (18) μηνών από την ημερομηνία της προσφοράς.
Πελάτες που αγοράζουν ασφάλεια
Σε περίπτωση που αγοράσεις κάποιο συμβόλαιο μαζί μας, θα διατηρούμε και θα επεξεργαζόμαστε τα δεδομένα που είναι απαραίτητα για όσο χρόνο είναι σε ισχύ το συμβόλαιό σου, για τη λειτουργία μας και τη σωστή εξυπηρέτησή σου. Μετά τη λήξη ή ακύρωση του συμβολαίου σου, θα κρατήσουμε τα στοιχεία σου για όσο διάστημα απαιτείται από Νόμους και Κανονισμούς που τυγχάνουν εφαρμογής.
Πελάτες που κάνουν αίτηση για χρηματοδότηση μέσω της HD 360 – Wallet+
Σε περίπτωση που κάνεις αίτηση για χρηματοδότηση μέσω της HD 360 (υπηρεσία Wallet+), θα επεξεργαστούμε τα στοιχεία που μας έδωσες για να σε διευκολύνουμε στη διαδικασία αίτησης χρηματοδότησης και να σε βοηθήσουμε να λάβεις μια ολοκληρωμένη πρόταση χρηματοδότησης από την τράπεζα. Επισημαίνεται ότι δεν λαμβάνουμε ή επεξεργαζόμαστε κανένα από τα στοιχεία που συλλέγει η συνεργαζόμενη τράπεζα για το σκοπό αυτό. Εάν δεν προχωρήσεις με την εξασφάλιση δανείου, θα κρατήσουμε τα στοιχεία που μας έδωσες για διάστημα δεκαοκτώ (18) μηνών από την ημερομηνία της αίτησης χρηματοδότησης.
Πελάτες που προχωρούν με την εξασφάλιση καταναλωτικού δανείου Σε περίπτωση που προχωρήσεις με την αίτηση χρηματοδότησης και/ή εγκριθείς από τις τράπεζες που συνεργαζόμαστε, θα διατηρήσουμε και θα επεξεργαστούμε μόνο τα δεδομένα που είναι απαραίτητα για τη λειτουργία μας και τη σωστή εξυπηρέτησή σου, για όσο χρόνο είναι σε ισχύ το καταναλωτικό δάνειό σου. Επισημαίνεται ότι δεν λαμβάνουμε από την τράπεζα κανένα δεδομένο και/ή στοιχείο αναφορικά με την εξέλιξη του καταναλωτικού δανείου σου. Μετά τη λήξη ή ακύρωση του καταναλωτικού δανείου σου, θα κρατήσουμε τα στοιχεία σου για όσο διάστημα απαιτείται από νόμους και κανονισμούς που τυγχάνουν εφαρμογής.
Πώς γίνεται η επεξεργασία των προσωπικών δεδομένων σου; Τι επεξεργαζόμαστε;
Για την επεξεργασία, θα χρησιμοποιήσουμε αυτοματοποιήσεις. Αυτό σημαίνει ότι έχουμε συστήματα που συλλέγουν, οργανώνουν και αξιολογούν αυτόματα τα δεδομένα που μας δίνεις. Χρησιμοποιούμε αυτούς τους αυτοματισμούς ώστε να υπολογίσουμε το κόστος ασφάλισής σου την ίδια στιγμή (real time) και να μη χρειαστεί να περιμένεις καθόλου. Επίσης μας βοηθούν στο να εντοπίσουμε και να αποτρέψουμε ενδεχόμενα ασφαλιστικής απάτης σε βάρος μας πιο άμεσα και πιο αποτελεσματικά.
Οι αυτοματοποιημένες διαδικασίες ελέγχονται από το τμήμα analytics της εταιρίας μας. Αυτό σημαίνει ότι μπορεί το τμήμα να πραγματοποιεί τακτικούς ελέγχους, ώστε να βεβαιώνεται ότι όλα λειτουργούν όπως πρέπει.
Ποιος έχει πρόσβαση στα προσωπικά δεδομένα σου;
Πρόσβαση σε αυτά τα δεδομένα έχουν μόνο όσοι είναι απαραίτητο να έχουν πρόσβαση, με μοναδικό στόχο την εξυπηρέτησή σου.
Το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών θα ανατρέξει στην καρτέλα σου εφόσον το ζητήσεις, σε περίπτωση που χρειάζεσαι κάποια βοήθεια. Είναι το ίδιο τμήμα που θα συλλέξει τα στοιχεία σου αν επιλέξεις να πάρεις προσφορά ή να συνάψεις ασφάλεια τηλεφωνικά.
Πρόσβαση στα στοιχεία αυτά έχει και το τμήμα Άμεσης Βοήθειας, το οποίο θα καταγράψει τα στοιχεία σου σε περίπτωση ατυχήματος ή ζημιάς.
Το τμήμα ζημιών θα χρειαστεί τα στοιχεία σου για να διαχειριστεί την αίτησή σου για αποζημίωση και για να προχωρήσει στην αποζημίωσή σου. Αντίστοιχα, θα χρειαστεί τα στοιχεία σου για να διαχειριστεί οτιδήποτε έχει να κάνει με τη ζημιά σου αλλά και οποιαδήποτε αίτηση αποζημίωσης γίνει σε σένα, εκ μέρους σου. Προς αυτόν τον σκοπό, ενδέχεται να χρειαστεί να τα κοινοποιήσει σε γιατρούς, νοσηλευτικά ιδρύματα, δικηγόρους ή/και τις αρμόδιες αρχές. Πριν συμβεί κάτι τέτοιο, θα σε ενημερώσουμε.
Εάν έχεις παράπονο, το τμήμα παραπόνων επίσης θα χρειαστεί πρόσβαση σε κάποια από τα δεδομένα σου για να αξιολογήσει σωστά το αίτημά σου.
Το τμήμα analytics βλέπει κάποια από τα στοιχεία που αφορούν στο σπίτι σου για την αξιολόγηση των υπηρεσιών μας και για να εξασφαλίζει ότι σου παρέχουμε τις σωστές καλύψεις στην καλύτερη τιμή.
Η ομάδα business analytics ενδέχεται να επεξεργαστεί τα δεδομένα σου για να ενισχύσει την εταιρία με συμπεράσματα για τις πωλήσεις και τις υπηρεσίες της.
Οι ομάδες finance και payments θα επεξεργαστούν τα δεδομένα σου για να σε πληρώσουν σε περίπτωση που εγκριθεί η αποζημίωσή σου, για να πληρωθούν σε περίπτωση αγοράς, για να υπολογίσουν τα μη δεδουλευμένα και τα διαχειριστικά κόστη σε περίπτωση ακύρωσης του ασφαλιστηρίου συμβολαίου, καθώς και για να σου πιστώσουν το δώρο που δικαιούσαι μέσα από προγράμματα επιβράβευσης και πιστότητας πελατών, όπως είναι το Refer a Friend.
Τέλος, σε περίπτωση που μας έχεις δώσει έγκριση για να σου στέλνουμε προωθητικό υλικό, ενδέχεται να χρησιμοποιηθούν και από το τμήμα επικοινωνίας και marketing.
Σε ποιους κοινοποιούνται τα προσωπικά δεδομένα σου εκτός της Hellas Direct;
Γενικότερα αποφεύγουμε να κοινοποιούμε προσωπικά δεδομένα σε τρίτους. Παρόλα αυτά, σε ορισμένες περιπτώσεις αυτό είναι απαραίτητο. Τα στοιχεία σου ενδέχεται να κοινοποιηθούν στους εξής:
- Στις εταιρίες του ομίλου Hellas Direct, για διοικητικούς και λογιστικούς λόγους.
- Στις αρμόδιες αρχές όπως για παράδειγμα κρατικές ή άλλες δημόσιες αρχές (για παράδειγμα, δικαστήρια, κανονιστικά όργανα, υπηρεσίες επιβολής του νόμου, φορολογικές αρχές και υπηρεσίες ποινικών ερευνών) και τρίτους που συμμετέχουν σε δίκες και τους λογιστές τους, ελεγκτές, δικηγόρους και άλλους συμβούλους και εκπροσώπους τους, όπως πιστεύουμε ότι είναι απαραίτητο ή κατάλληλο.
- Σε άλλες ασφαλιστικές εταιρίες και τους αντασφαλιστές μας. Θα κοινοποιήσουμε τα στοιχεία σου στην Υπηρεσία Στατιστικής Ασφαλιστικών Εταιριών η οποία είναι αρμόδια για το σύστημα Φιλικού Διακανονισμού, σε άλλες ασφαλιστικές σε περίπτωση που κάτι τέτοιο κριθεί απαραίτητο από τους αντασφαλιστές μας.
- Σε αυτούς συμπεριλαμβάνονται οι τεχνικοί για ανάγκη άμεσης βοήθειας και τυχόν επισκευές στην ασφαλισμένη κατοικία, οι εκτιμητές ζημιών, καθώς επίσης και γιατροί, δικηγόροι και νομικοί σύμβουλοι, λογιστές, αντασφαλιστές, διαμεσολαβητές, εμπειρογνώμονες, τράπεζες και χρηματοπιστωτικά ιδρύματα, εταιρίες έρευνας αγοράς και άλλα.
- Σε αξιόπιστους συνεργάτες (περιλαμβανομένων πιθανών εξωτερικών παρόχων υπηρεσιών) με τους οποίους η Hellas Direct έχει συνάψει συνεργασία. Οι εν λόγω συνεργάτες/πάροχοι υπηρεσιών, έχουν αξιολογηθεί και εγκριθεί από την Hellas Direct και υπάρχουν οι απαραίτητες συμφωνίες, σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία (συμπεριλαμβανομένων των απαιτούμενων εγγράφων και συμφωνιών για τη ρύθμιση των ρόλων/υποχρεώσεων μεταξύ του εκάστοτε παρόχου υπηρεσιών και της Hellas Direct, στα πλαίσια επεξεργασίας δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα και της γενικότερα συνεργασίας μεταξύ των μερών).
Τα στοιχεία σου θα χρησιμοποιηθούν και για εμπορικούς σκοπούς;
Σύμφωνα με το GDPR, για να μπορέσουμε να σου στείλουμε οποιοδήποτε προωθητικό υλικό, θα πρέπει πρώτα να μας έχεις δώσει την έγκρισή σου. Χωρίς αυτήν, δεν μπορούμε να σου στέλνουμε ενημερώσεις για νέες υπηρεσίες ή νέα προϊόντα ή συνεργασίες με συμβεβλημένες εταιρίες. Επίσης, δε θα μπορούμε να σου στείλουμε τα νέα της εταιρίας ή νέα της αγοράς (όπως π.χ. ενημέρωση για ανασφάλιστα, ενημέρωση για τα τέλη κυκλοφορίας κ.ά.).
Ακόμη και αν συναινέσεις, έχεις το δικαίωμα εναντίωσης. Μπορείς δηλαδή να αλλάξεις γνώμη οποιαδήποτε στιγμή. Απλά ενημέρωσέ μας με ένα email στο dpo@hellasdirect.gr ή κάνε “unsubscribe” από το επόμενο email που θα λάβεις. Θα σταματήσουμε αμέσως την επεξεργασία των δεδομένων σου για εμπορικούς και προωθητικούς σκοπούς.
Είναι τα προσωπικά δεδομένα σου ασφαλή;
Εννοείται πως ναι! Χρησιμοποιούμε όλα τα σύγχρονα μέσα, κατάλληλα τεχνικά και οργανωτικά μέτρα, για να διασφαλίσουμε την ασφάλεια των προσωπικών δεδομένων σου. Έχουμε επιλέξει να κρατάμε μόνο τα απολύτως απαραίτητα, τα οποία κρυπτογραφούνται ή/και ανωνυμοποιούνται είτε εν μέρει είτε στο σύνολό τους. Η ασφάλεια των δεδομένων σου είναι εξαιρετικά σημαντική για εμάς.
Τι αλλαγές κάνουμε;
Κατά περιόδους μπορεί να κάνουμε αλλαγές στην Πολιτική Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων για σκοπούς βελτίωσης της εξυπηρέτησης πελατών αλλά και για συμμόρφωση με σχετικές Νομοθεσίες. Σε παροτρύνουμε να επισκέπτεσαι τη σελίδα μας κατά περιόδους και να ενημερώνεσαι. Εάν όμως κάνουμε ουσιαστικές αλλαγές στην Πολιτική αυτή θα σε ειδοποιήσουμε μέσω των υπηρεσιών μας ή/και με ηλεκτρονικό μήνυμα για να σου δοθεί η ευκαιρία να μελετήσεις τους νέους όρους και να αποφασίσεις εάν συμφωνείς ή όχι με αυτούς.
Ποια είναι τα δικαιώματά σου σε σχέση με τα προσωπικά δεδομένα σου;
Έχεις το δικαίωμα ενημέρωσης και πρόσβασης, να μάθεις δηλαδή ποια δεδομένα σου επεξεργαζόμαστε, για ποιο λόγο και από ποιους.
Το δικαίωμα διόρθωσης, αν για κάποιο λόγο κάποιο δεδομένο σου δεν ισχύει ή είναι λάθος.
Το δικαίωμα περιορισμού επεξεργασίας, κατά περίπτωση, να ορίσεις εσύ ποια δεδομένα σου θέλεις να επεξεργαστούν και ποια όχι.
Το δικαίωμα διαγραφής από τη βάση δεδομένων μας, σε ορισμένες περιπτώσεις, ιδίως αν δεν συντρέχει λόγος να έχουμε τα στοιχεία σου.
Το δικαίωμα φορητότητας, να σου δώσουμε τα στοιχεία που έχουμε επεξεργαστεί ώστε να τα μεταφέρεις σε άλλον συνεργάτη ή άλλη εταιρία.
Το δικαίωμα εναντίωσης. Κατά περίπτωση δικαιούσαι να εναντιωθείς στην επεξεργασία των δεδομένων σου. Επειδή όμως κάποια από αυτά τα δεδομένα είναι απαραίτητα για την ασφάλισή σου στην εταιρία μας, η εναντίωση μπορεί να οδηγήσει στη λύση της σύμβασής σου από την πλευρά μας.
Το δικαίωμα σχετικά με την αυτοματοποιημένη ατομική λήψη αποφάσεων, αφού έχεις το δικαίωμα να μην υπόκεισαι σε αποφάσεις που λαμβάνονται αποκλειστικά βάσει αυτοματοποιημένης επεξεργασίας, συμπεριλαμβανομένης της κατάρτισης προφίλ.
Το δικαίωμα ανάκλησης της συγκατάθεσης που μας έχεις δώσει για τη χρήση των δεδομένων σου για εμπορικούς σκοπούς.
Για να μπορέσεις να ασκήσεις οποιοδήποτε από τα παραπάνω δικαιώματά σου, θα πρέπει να μας στείλεις το αίτημά σου με ένα email στο dpo@hellasdirect.gr ή καλώντας στο 212 222 9999. Από την πλευρά μας, θα φροντίσουμε το αργότερο μέσα σε τριάντα (30) ημέρες να αξιολογήσουμε το αίτημά σου. Εάν υπάρχουν αντικειμενικοί λόγοι που δε μας επιτρέπουν να ικανοποιήσουμε το αίτημά σου, θα σε ενημερώσουμε. Μπορείς να ασκήσεις τα παραπάνω δικαιώματά σου χωρίς κόστος. Σε περίπτωση που επαναλαμβάνονται συχνά, λόγω όγκου, έχουμε το δικαίωμα να ζητήσουμε να καταβάλεις ένα διαχειριστικό κόστος, ύψους έως €25.
Πώς μπορείς να υποβάλεις παράπονο για τον τρόπο επεξεργασίας των προσωπικών δεδομένων σου;
Εάν διαφωνείς με τον τρόπο που έχουμε επεξεργαστεί τα προσωπικά δεδομένα σου, μπορείς να στείλεις email στον Υπεύθυνο Προστασίας Δεδομένων (ΥΠΔ) στο dpo@hellasdirect.gr. Εναλλακτικά, κάλεσέ μας στο 212 222 9999.
Μπορείς επίσης να απευθυνθείς στην Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα, περισσότερα στοιχεία της οποίας θα βρεις στο site της: www.dpa.gr .