Ο συνιδρυτής και εκτελεστικός διευθυντής της Hellas Direct Αιμίλιος Μάρκου συμμετείχε στο «στο-Λύσαμε the Podcast» της Insurance Market, από κοινού με τον επικεφαλής της Anytime Πάνο Κούβαλη.
Μίλησαν για το πώς αξιοποιούν την τεχνολογία προς όφελος του καταναλωτή αλλά και για το πώς εξασφαλίζουν την ικανοποίηση των πελατών τους.
Όταν ξεκινήσαμε να κάνουμε μια ασφαλιστική εταιρία με τον συνιδρυτή της Hellas Direct Αλέξη Πανταζή σχεδόν δεν υπήρχε το concept του direct, είχε μόλις ξεκινήσει και η Anytime με την Interamerican, όπως εξήγησε ο Αιμίλιος Μάρκου, περιγράφοντας το σκηνικό στο οποίο ξεκίνησε η λειτουργία της εταιρίας. Το πρώτο πράγμα που κάναμε- και ήταν το πιο σωστό- ήταν να κάνουμε το πρώτο βήμα στο direct. Τότε πιστωτική κάρτα είχε το 10%, οι online συναλλαγές ήταν σχεδόν στο μηδέν. Αλλά εμείς ποτέ δεν είχαμε αμφιβολία πως ο Έλληνας καταναλωτής θα έκανε αυτό το ψηφιακό άλμα 8-9 χρόνια μετά, πρόσθεσε.
«Το προϊόν μας είναι οι ζημιές. Εννιά στα δέκα ευρώ που ξοδεύουμε στην τεχνολογία είναι στις ζημιές» σημείωσε και μίλησε για το YOCO (you only crash once).
«Είμαστε ένα ασφαλιστικό brand που προσπαθεί να είναι δίπλα στον Έλληνα καταναλωτή, τουλάχιστον στα κομμάτια που μπορούμε να του δώσουμε λύσεις» είπε για την Anytime ο Πάνος Κούβαλης.
Μπορείτε να ακούσετε όλο το podcast εδώ: