Ένα από τα μεγάλα στοιχήματα των ασφαλιστικών εταιριών είναι για τα επόμενα χρόνια το να καλύψουν το κενό εμπιστοσύνης των Ελλήνων, με πιο ευέλικτα και συνετά προϊόντα και υπηρεσίες.
Συνέντευξη Αλέξη Πανταζή στο GoCar.gr
Σε συνέντευξή του στο GoCar.gr, ο συνιδρυτής και εκτελεστικός διευθυντής της Hellas Direct Αλέξης Πανταζής σημειώνει πως το πρόβλημα εμπιστοσύνης ξεπερνά τον κλάδο του αυτοκινήτου. «Οι ασφαλιστικές καλύψεις που αγοράζει ένα ελληνικό νοικοκυριό είναι μόλις 1,2, όταν στη Γερμανία είναι 9,6» εξηγεί. Η Ελλάδα βρίσκεται στο 1/3 του μέσου όρου της Ευρώπης.
«Ό Έλληνας καταναλωτής είναι έξυπνος, είναι ενημερωμένος, χάρη στο Internet, αλλά και στην καχυποψία του. Ταυτόχρονα όμως εκτιμά αν του προσφέρεις προϊόντα και υπηρεσίες που ανταποκρίνονται στις ανάγκες του» προσθέτει.
Ο ρόλος της τεχνολογίας
Σε μια ασφαλιστική αγορά που παρουσιάζει έντονες αλλαγές διεθνώς, αλλά και στην Ελλάδα, η επένδυση των εταιρειών σε τεχνολογία αναδεικνύεται σε ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Η Hellas Direct έχει επενδύσει περισσότερα από 20 εκατομμύρια ευρώ στην τεχνολογία, με τα περισσότερα κεφάλαια να έχουν κατευθυνθεί σε υποδομές και τομείς που δεν είναι ορατά στον καταναλωτή, όπως εξηγεί ο Αλέξης Πανταζής. Εκτιμά πως το επιχειρηματικό περιβάλλον των ασφαλιστικών εταιριών θα γίνει ακόμα πιο ανταγωνιστικό κι έτσι η επένδυση στην τεχνολογία έχει ακόμα μεγαλύτερη αξία και θα αναδειχθεί σε στρατηγικό πλεονέκτημα.
Για τα ασφάλιστρα, ο Αλέξης Πανταζής τονίζει πως θα συνεχίσουν να αυξάνονται λόγω πολλών παραγόντων, ενώ εξηγεί γιατί είναι δύσκολο, επί του παρόντος, για τις ασφαλιστικές εταιρείες να τιμολογήσουν με ακρίβεια το ρίσκο μιας ζημιάς σε ένα ατύχημα στο οποίο εμπλέκεται ηλεκτρικό αυτοκίνητο.
Στη συνέντευξή του στο GoCar.gr, ο κ. Πανταζής δεν απέκλεισε το ενδεχόμενο ενός μελλοντικού super app, υπογραμμίζοντας πως δεν θα έρθει για να αυξήσει τα ασφάλιστρα, αλλά θα λειτουργήσει ως ένα εργαλείο πιστότητας και επιβράβευσης των πελατών και ως μια πύλη δεδομένων για την εταιρεία. Και παρότι ένα τέτοιο σενάριο είναι μακρινό, εξέφρασε την πεποίθηση ότι η ευκαιρία για εξατομικευμένες και πιο προσιτές υπηρεσίες στην Ελλάδα κρύβεται και στη διασύνδεση των εταιριών με δεδομένα που προκύπτουν από την πύλη gov.gr.