Tο αυτοκίνητο που θα μπορείς να μοιράζεσαι με άλλους με μηνιαία συνδρομή!

Τελικά πόσο εύκολο είναι να μοιραστείς το αυτοκίνητό σου; Είναι πανεύκολο και η Lynk & Co το αποδεικνύει!

ασπρόμαυρη εικόνα, αυτοκίνητο σε εσωτερικό χώρο

Δεν ξέρουμε για σένα, αλλά είναι στιγμές που κάνουμε σκέψεις. Σκέψεις για το αύριο, σκέψεις για το σήμερα και σκέψεις για πράγματα που θα κάνουν τη ζωή σου -αλλά και γενικότερα τη ζωή όλων μας- μια σταλιά καλύτερη και πιο ποιοτική. Κατά τη διάρκεια μιας τέτοιας κρίσης, λοιπόν, ψάξαμε και τι σου βρήκαμε- τι σου βρήκαμε! Το αυτοκίνητο που φτιάχτηκε για να το μοιράζεσαι και να σου κοστίζει λιγότερα. Ναι, καλά διάβασες! Αποτελεί ένα πλάνο που τέθηκε σε εφαρμογή από τη Lynk & Co και είναι έτοιμο να αλλάξει τον τρόπο που λειτουργούν τα πράγματα μέχρι σήμερα.

Ποια είναι η Lync & Co;

Γεννήθηκε από τη Volvo και την Geely, με βασικότερο στόχο να μας αποδείξει ότι στον κόσμο του 2021, δεν χρειάζεται να έχεις το δικό σου αυτοκίνητο! Μάλιστα, αυτή τη στιγμή που αναρωτιέσαι πώς στο καλό είναι εφικτό αυτό, η συγκεκριμένη πρακτική έχει ξεκινήσει πειραματικά στο Άμστερνταμ -μια πόλη που δεν επιλέχθηκε τυχαία, μιας και ο βασιλιάς ποδήλατο έχει εκθρονίσει το αυτοκίνητο που βρίσκεται σε 2η και 3η μοίρα. Εμείς, πάντως, ανυπομονούμε για τα αποτελέσματα!

φωτογραφία του οχήματος, σταματημένο σε δρόμο

Όλα ξεκίνησαν 5 χρόνια πριν, στη Σουηδία, όταν άρχισε να παίρνει σάρκα και οστά ένα όραμα, που είναι εδώ για να αλλάξει όλα αυτά που ξέραμε ως τώρα σχετικά με το μοίρασμα ενός αυτοκινήτου. Βέβαια, σημαντικό ρόλο σε αυτό, έπαιξαν έρευνες που πραγματοποίησε η Lynk & Co, μαζί με μία στρατιά από υποστηρικτές και συνεργάτες της, οι οποίες έχουν έναν κοινό παρονομαστή: Τα αυτοκίνητα παραμένουν ακινητοποιημένα το 96% του χρόνου. Καταλαβαίνεις, ότι ένα αυτοκίνητο έχει έξοδα και μεγάλο κόστος για να συντηρηθεί. Πόσο μάλλον αν βρίσκεται σε ακινησία .

Ποιες λεπτομέρειες πρέπει να ξέρεις για το Lynk & Co 01;

Και τώρα, στο ζουμί! Το πρώτο που πρέπει να σου πούμε είναι ότι το Lynk & Co 01 -ναι, έτσι έχει ονομαστεί το πρώτο επίσημο μοντέλο, που είναι μια πιο έξτρα έκδοση του Volvo XC4- κοστίζει περίπου €39.000 και μπορεί να το αγοράσει οποιοσδήποτε. Το κλειδί του οχήματος είναι ψηφιακό, κάτι που δίνει τη δυνατότητα στη Volvo να μπορεί να πάρει το αυτοκίνητό σου, να του κάνει σέρβις και να το επιστρέψει στο σημείο που βρισκόταν. Σου κάνει τη ζωή ένα τσικ πιο εύκολη δηλαδή!

εσωτερική φωτογραφία του ταμπλό/τιμονιού του αυτοκινήτου

Και τώρα το fun κομμάτι! Υπάρχει και η επιλογή να γίνει κάποιος μέλος, κάτι που θα του κοστίζει περίπου €500 τον μήνα. Κάτι σαν το Netflix δηλαδή, αλλά στον αυτοκινητόκοσμο. Και σου το λέμε αυτό, γιατί έχεις τη δυνατότητα να μοιραστείς τη συνδρομή σου με την οικογένεια ή και τους φίλους σου, σε τουρίστες και γενικότερα και άλλους ανθρώπους, χρεώνοντας την ώρα ή την ημέρα χρήσης. Σύμφωνα με τα στατιστικά της εταιρίας, ένα 10% επιλέγει να αγοράσει το όχημα, ενώ όλοι οι υπόλοιποι επιλέγουν τη μηνιαία συνδρομή!

Όπως φαντάζεσαι, μια συνδρομή είναι ένα πακέτο το οποίο περιλαμβάνει κάποια πράγματα που είναι στάνταρ, όπως π.χ. συγκεκριμένο αριθμό χιλιομέτρων. Για το SUV λοιπόν, η μηνιαία συνδρομή περιλαμβάνει τα 1250 χιλιόμετρα, όπου αν κανείς τα υπερβεί θα πρέπει να υπολογίσει ότι κάθε έξτρα χιλιόμετρο που κάνει, χρεώνεται €0,15. Αν πάλι κάποιος κάνει οικονομική οδήγηση τα εναπομείναντα χιλιόμετρα μεταφέρονται και μπορούν να χρησιμοποιηθούν τον επόμενο μήνα. Τέλος, το ποσό της μηνιαίας συνδρομής, δηλαδή τα 500 ευρώ, καλύπτουν την ασφάλεια του SUV, την Οδική Βοήθεια, την εγγύηση επισκευής, και τη συντήρηση του οχήματος από τη Volvo.

Τα κοκοψίνια του αυτοκινήτου, μέσα και έξω!

εικόνα του αυτοκινήτου σε κόκκινο χρώμα, βρίσκεται εν κινήσει

Cruise control, προειδοποιητικά συστήματα σύγκρουσης, φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης, αυτόματα LED φώτα, αισθητήρες βροχής, ανίχνευση τυφλού σημείου, έλεγχο εγρήγορσης οδηγού, πίσω κάμερες - θα μπορούσαμε να σου αραδιάσουμε έναν πάπυρο από χαρακτηριστικά, δεν περιγράφουμε άλλο! Όπως είναι λογικό, μιλάμε για ένα σύγχρονο αυτοκίνητο, ζωσμένο με καινούργια και καινοτόμο τεχνολογία, με απόλυτο στόχο να κάνει τη ζωή σου πολύ πιο εύκολη!

απεικόνιση του εσωτερικού του αυτοκινήτου, τιμόνι/ καθίσματα/ λεβιές/ οθόνη

Τώρα ως προς το εσωτερικό, θα πάθεις πλάκα. Γιατί εκτός από πολύ ευρηματική, η Lync Co προσπάθησε υιοθετήσει οικολογική συνείδηση μιας και η εσωτερική ταπετσαρία είναι κατασκευασμένη από ανακυκλωμένα δίχτυα ψαράδων. Αισθητήρες παρκαρίσματος, θερμαινόμενα καθίσματα, αυτόματος κλιματισμός, ασύρματη φόρτιση συσκευών, ενσωματωμένος ψηφιακός βοηθός, οθόνες και αρκετά άλλα έξτρα, κάνουν την εμπειρία οδήγησης αυτού του αυτοκινήτου, σούπερ μοναδική! Τι να λέμε τώρα, χλιδή!

Πώς μπορείς να μοιραστείς το Lynk & Co 01;

Όπως σου αναφέραμε ήδη, το αυτοκίνητο αυτό έχει γίνει ένα με το μότο "sharing is caring"! Και πέρα από αυτό, κάνει καλό και στην τσέπη σου, μιας και με το να το μοιράζεσαι μειώνεις σημαντικά τα έξοδα συνδρομής σου. Θα μπορείς να μοιράζεσαι το ψηφιακό σου κλειδί με μέλη του ευρύτερου κύκλου σου και να πληρώνετε όλοι μαζί αυτά τα 500 ευρώ τον μήνα. Αυτή η επιλογή θα γίνει διαθέσιμη προς το τέλος του 2021.

Για να πάρει κάποιος το όχημα, θα χρειαστεί να καταβάλει περίπου €5- €10 ανά ώρα χρήσης, €50- €100 δηλαδή για όλη την ημέρα. Όσα δηλαδή χρειάζεται κανείς, για να νοικιάσει ένα πολυτελές όχημα τέτοιου τύπου, για μια ημέρα. Προς το παρόν, για να μπορέσεις να νοικιάσεις το αυτοκίνητο από τον ιδιοκτήτη του ή κάποιον συνδρομητή του, χρειάζεται να έχεις δίπλωμα τύπου Β.

Η διαδικασία δανεισμού του αυτοκινήτου, είναι πολύ απλή! Στην ουσία, μόλις κλείσει συμφωνία, η εταιρία στέλνει ένα ψηφιακό κλειδί στον “ενοικιαστή”, για να μπορεί ξεκλειδώσει το όχημα μέσω του app της Lynk & Co και να μην χρειάζεται να συναντηθεί με τον ιδιοκτήτη. Και επειδή υπάρχουν και πονηροί, υπάρχει ήδη σύστημα αξιολόγησης, ώστε να αποφεύγεται η κακή χρήση της υπηρεσίας. Μάλιστα, γιατί όχι;

Όπως είναι λογικό, η εταιρία δουλεύει μανιωδώς το παραγωγικό κομμάτι, αφού και το ενδιαφέρον και η ζήτηση είναι σε πολύ υψηλά επίπεδα! Υπολογίζεται ότι περίπου 9.000 συνδρομητές περίμεναν για το 2021 και τώρα έχουν ξεπεράσει τους 16.000! Δεν είναι δύσκολο να καταλάβουμε το γιατί.