Θα συμβεί. Είναι σχεδόν νομοτελειακό. Μπορεί να μη φταις, μπορεί και να έχεις εσύ την ευθύνη. Αν ένα πράγμα έχουμε μάθει κυκλοφορώντας όλοι εκεί έξω, είναι πως κάποια στιγμή θα μας βρει όλους το «μπαμ». Ένα βιαστικό σταμάτημα στον δρόμο, ένα άτσαλο ξεπαρκάρισμα, μια αδέξια αλλαγή λωρίδας. Συμβαίνει, παιδιά. Σε όλους.
Να πούμε ξανά το πιο σημαντικό: Να είναι τα τρακαρίσματα μικρά κι ανώδυνα. Γρατζουνιές, μικροβαθουλώματα, ασήμαντα πράγματα. (Και να έχουμε όλοι ασφάλεια αυτοκινήτου ή ασφάλεια μηχανής για να πληρώνει τα σπασμένα, ναι;).
Τώρα, για το πώς θα ξεμπερδέψεις αν σου κάτσει, έχουμε εδώ όλες τις πληροφορίες και τα στοιχεία. Μετρήσαμε και αναλύσαμε όλα τα οδικά «to know us better» που είχαν οι ασφαλισμένοι μας την περασμένη χρονιά. Και μας λένε πολλά και χρήσιμα.
Τρακαρίσματα: Τι μας έμαθε το 2023
Και... μπαμ. Σταματάς, βγαίνεις από το αυτοκίνητο, κατεβαίνεις από τη μηχανή. Τσεκάρεις πρώτα αν είναι όλοι καλά; Είναι. Τι κάνουμε τώρα;
Βήμα 1ο: Παίρνουμε τηλέφωνο την ασφαλιστική. Όσο πιο γρήγορα μας δώσεις τις πληροφορίες για το τι έγινε, τόσο πιο άμεσα θα προχωρήσει και η αποζημίωσή σου. Μπορεί να σκέφτεσαι «θα το κάνω αργότερα», μπορεί να έχεις ταραχτεί, είναι πολύ λογικό. Αλλά θα βοηθήσει πολύ αν μας τηλεφωνήσεις από το σημείο του ατυχήματος, για να μπορέσουμε κι εμείς με τη σειρά μας να σε βοηθήσουμε με τον πιο άμεσο τρόπο.
Αυτό έκαναν πέρσι σχεδόν 6 στους 10 ασφαλισμένους μας, που είχαν μια άτυχη στιγμή στον δρόμο.
Τηλεφωνική καταγραφή και ξεμπέρδεψες
Όσο πιο γρήγορα μας πάρεις τηλέφωνο και έχουμε τις απαραίτητες πληροφορίες, τόσο πιο γρήγορα θα ξεμπερδέψεις. Σε αυτό συμφωνούν και τα νούμερα. Σχεδόν 9 στα 10 τρακαρίσματα που καταγράφηκαν επί τόπου - 89% για την ακρίβεια- δεν χρειάστηκαν γερανό. Δεν το περίμενες, ε; Αλλά είναι πολύ καλό, γιατί σημαίνει ότι δεν ήταν κάτι σοβαρό.
NIKOLAOS G.: Άριστοι όταν τους χρειαστείς. Η καταγραφή του ατυχήματος έγινε απλά, με σαφήνεια και αποτελεσματικότητα, τηλεφωνικά μέσα σε ένα λεπτό.
Από όσους μας κάλεσαν για να αναφέρουν οτιδήποτε σε σχέση με τρακάρισμα, το 69% έκανε τηλεφωνική καταγραφή. Δηλαδή μας κάλεσε στο τηλέφωνο και με την καθοδήγησή μας μας έδωσε κάποιες βασικές πληροφορίες - τι, πώς, πού, ποιος - και μας έστειλε μερικές φωτογραφίες- το ένα αυτοκίνητο και το άλλο, το σημείο του τρακαρίσματος, τέτοια. Κι έτσι απλά ήρθε η ώρα να ακούσει την υπέροχη φράση «Ωραία, είστε έτοιμοι!»
Adker: Πάντα ευγενικοί όλοι τους, και η μόνη ασφαλιστική εταιρεία που σε μικρό ατύχημα που είχα εγώ, δεν χρειάστηκε να περιμένω με τις ώρες να έρθουν να τραβήξουν φωτογραφίες, μου είπαν να τις βγάλω, να τους τις στείλω, και τίποτε άλλο. Συστήνω ανεπιφύλακτα!
Και κάπου εδώ συνήθως ακούμε μία ησυχία για λίγα δευτερόλεπτα, γιατί εάν κάποιος τρακάρει πρώτη φορά ενώ είναι ασφαλισμένος στην Hellas Direct, δυσκολεύεται να πιστέψει ότι έχει ξεμπερδέψει μέσα σε μόλις λίγα λεπτά. Για την ακρίβεια, η μέση διάρκεια της τηλεφωνικής καταγραφής είναι μόλις 6 λεπτά.
Fast Track θα πει αστραπιαία αποζημίωση
Κι αφού μας έδωσες όλη την απαραίτητη περιγραφή κι έστειλες και τις φωτογραφίες, τώρα ξέρεις τι να περιμένεις;
Αρχικά, αν σου έχει ξανασυμβεί, ξέρεις πως δεν θα περιμένεις πολύ. Μη σου πω σχεδόν καθόλου. Fast Track είναι η υπηρεσία για το πιο γρήγορο κλείσιμο ζημιάς κι εμείς φροντίζουμε και να μην περιμένεις στον δρόμο αλλά και να μην περιμένεις άδικα να πας στο συνεργείο κι εν τέλει να πάρεις πίσω το αυτοκίνητο ή τη μηχανή σου. Αν τα πράγματα είναι ξεκάθαρα, αν δεν φταις κι έχει αποδεχθεί ο άλλος οδηγός την ευθύνη ή προκύπτει ξεκάθαρα η υπαιτιότητα του άλλου οχήματος, γιατί να περιμένεις τα διαδικαστικά; Αυτά αφορούν την ασφαλιστική, δεν πρέπει να αφορούν και σένα - μιλάμε για απλά πράγματα, όχι πυρηνική φυσική, ναι; Γι' αυτό όταν τα πράγματα είναι σαφή για μας, δεν σε επιβαρύνουμε με γραφειοκρατικές αναμονές. Είναι καθαρό το τι έγινε; Καθαρίζει για σένα το Fast Track.
Ήδη από το 2021, 6 στους 10 ασφαλισμένοι μας που είχαν τρακάρισμα με ξεκάθαρη υπαιτιότητα του άλλου ξεμπέρδεψαν «μπαμ μπαμ». Το 2022 το ποσοστό ανέβηκε στο 72%, ενώ το 2023 σκαρφάλωσε στο 74%. Αφού αναλαμβάνει την ευθύνη ο άλλος οδηγός που φταίει, το επιβεβαιώνεις και εσύ, για να τρέξουμε εμείς. Το όχημά σου πάει αμέσως για επισκευή, χωρίς καθυστερήσεις, και άσε εμάς να τα βρούμε με την ασφαλιστική του άλλου. Όταν τα πράματα είναι απλά, πρέπει να παραμένουν απλά.
Και τώρα συνεργείο; Έγινε!
Το 51% των πελατών μας είδε το 2023 την επισκευή του οχήματός του να παίρνει έγκριση μέσα σε μόλις μία μέρα. Επιπλέον αυτού, ακόμα 13% πήρε έγκριση σε 2 μέρες κι ακόμα 14% σε 5 μέρες. Τα γρήγορα διαδικαστικά είναι αυτά που κάνουν τη διαφορά και εμείς τα τρέχουμε με χίλια, για να έχεις το όχημα σου στα χέρια σου το συντομότερο δυνατό. Τεχνολογία αφού!
Γιώργος Α.: Άψογη εξυπηρέτηση, η επικοινωνία της εταιρίας με το συνεργείο τόσο καλή που δεν ασχολήθηκα καθόλου. Μου επισκευάστηκε η ζημιά χωρίς κανένα άγχος. Όλα κύλησαν ομαλά!!!
Και μια δυνατή και πάντα έτοιμη να ανταποκριθεί ομάδα, βέβαια, να τα λέμε κι αυτά 😏: Η δική μας in-house ομάδα στην Hellas Direct, που και ξέρει και μπορεί να βρίσκει πάντα τη λύση, και το δίκτυο εξαιρετικών συνεργαζόμενων συνεργείων για να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο ότι όλα θα γίνουν και στην ώρα τους και σωστά.
Τρακαρίσματα 2023: Το συμπέρασμα είναι ένα
Μας αρέσουν οι αριθμοί και τα στοιχεία στην Hellas Direct, τα μαζεύουμε, τα αναλύουμε, τα μελετάμε και τα αξιοποιούμε για να γινόμαστε καλύτεροι, ταχύτεροι και πιο αποτελεσματικοί.
Αυτό που προκύπτει από τους αριθμούς του 2023 είναι πως όλο και περισσότεροι ασφαλισμένοι μας κάνουν το καλύτερο σε μια άτυχη στιγμή στον δρόμο για να κινηθούν εύκολα όλες οι διαδικασίες, κι εμείς φροντίζουμε αυτές οι διαδικασίες κατά το δυνατόν να περνούν και να μην ακουμπούν.
Οι αριθμοί (θέλουμε να) δείχνουν και κάτι άλλο, που μοιάζει να μη μετριέται αλλά μια χαρά καταγράφεται τελικά: Πως όλοι θέλουμε να νιώθουμε εμπιστοσύνη και ασφάλεια, στα εύκολα και στα δύσκολα. Κάποιος να μας αντιμετωπίσει με κατανόηση τη στιγμή που το χρειαζόμαστε, να μας καθοδηγήσει με υπομονή και να φροντίσει να μην έχουμε καμία περιττή καθυστέρηση ή ταλαιπωρία. Να μη χρειαστεί να αποδείξουμε πως δεν είμαστε ελέφαντες, έτσι απλά.
Evangelia K.: Είχα πρόσφατα δυο συνεχόμενα ατυχήματα με το αυτοκίνητο και έμεινα πολύ ευχαριστημένη από την αντιμετώπιση της ασφαλιστικής. Άμεσα έγινε καταγραφή του περιστατικού, μέσω τηλεφώνου. Ούτε περίμενα επί τόπου, ούτε τίποτα! Τα παιδιά στο τηλεφωνικό κέντρο με ξαναπήραν μετά από ώρα να επιβεβαιώσουν ότι είναι όλα καλά μετά το ατύχημα, ότι δεν έχω χτυπήσει κτλ. Την επόμενη ημέρα λίστα με συμβεβλημένα συνεργεία και πολύ γρήγορα κλείστηκε ραντεβού για επισκευή. Καμία ταλαιπωρία, καμία καθυστέρηση, πολύ ευγενικά τα παιδιά. Πραγματικά είδα ότι η εταιρεία προσπάθησε να μην περιμένω για τίποτα. Μπράβο!
Γιώργος Μ.: Θα ήθελα να πω ότι όλα τα παιδιά είναι αξιόλογα, πολύ ευγενικά, τυπικά και πάντα δίπλα μου σε ότι χρειάστηκε η βοήθεια ήταν άμεση, ακόμα και όταν είχα τρακάρει εκτός Αττικής 4 τα ξημερώματα ήταν όλοι εκεί. Συνεχίστε έτσι όλη η ομαδα.
Με αυτόν τον στόχο συνεχίζουμε καθημερινά 😉.